Veelgestelde vragen

 

Bestellen

Online een kast bestellen is best spannend. Dit begrijpen wij heel goed! Om spanning en onzekerheid weg te nemen werken wij volgens een bepaald systeem.

  • Na bestelling wordt uw opdracht in behandeling genomen.
  • Binnen 1 week wordt er een tekening toegestuurd ter controle. Dit geeft u gelegenheid thuis de maten nog even rustig te controleren. Pas na akkoord op de tekening wordt deze doorgestuurd naar de productie. Dit om fouten te voorkomen.  
  • Naast de tekening wordt er een leveringsformulier meegestuurd. Hierin staan een aantal vragen, zoals type muur en de toegankelijkheid bij u thuis (begane grond, appartement, etc).
  • Ook kunt u hierop aangeven of u gebruik wilt maken van onze montageservice. U dient zelf de TV beugel aan te leveren.

Kortom: we zullen er alles aan doen om een goede levering waar te maken. Mocht u nog niet overtuigd zijn dan bent u van harte welkom in onze showroom waar we alle kleuren en modellen hebben hangen.

 

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?
Verzending door heel Nederland is gratis als u de kast door ons laat monteren, vraag in onze showroom naar de kosten hiervoor. Wit u het enkel bezorgd hebben dan rekenen wij €80 aan bezorgkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd is circa 8 tot 10 weken. Wij leveren niet uit voorraad. Uw bestelling wordt speciaal voor u vervaardigd. 

 

Betalen

Betalen met iDeal
iDeal is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren. iDeal wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken en met iDeal behoudt je controle en overzicht op je betaling.

Betalen met CreditCard
Helaas is dit (nog) niet mogelijk. 

Kan ik ook achteraf betalen?
Helaas is dit niet mogelijk. De betaling moet geheel aan ons voldaan zijn voordat wij de producten kunnen versturen.

 

Ruilen en retourneren

Binnen welke termijn kan ik retourneren?
Wij hanteren de wettelijke zichttermijn van 14 dagen.

Wat is de retourprocedure?
Je kunt het product ongemonteerd en in een ongeopende verpakking retourzenden. De verzendkosten van het retourneren zijn gratis. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.

Hoe snel krijg ik mijn geld retour?
Zodra wij jouw bestelling in goede orde hebben ontvangen op ons retouradres, wordt het betaalde bedrag naar jouw rekening teruggestort. Wij storten dan binnen 2 werkdagen jouw geld retour. Je ontvangt een bevestiging van ons wanneer wij het geld hebben teruggestort.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Wij betreuren dit, maar we zullen dit zo snel mogelijk voor u gaan oplossen. U kunt ons hiervoor tijdens kantooruren contacteren op 085-0605503.

Is retourneren gratis?
Ja, indien u voldoet aan onze retourprocedure en -voorwaarden zoals hierboven omschreven, zijn de retourkosten kosten voor onze rekening.

 

Garantie

Heb ik recht op garantie?
Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum van de garantieperiode. De factuur is jouw garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

Ik heb mijn bestelling met een defect/beschadiging ontvangen.
We proberen jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg te verpakken en te versturen. Toch kan het voorkomen dat een product door transport of reeds bij de fabricage een defect/beschadiging heeft. We betreuren dat je een defect/beschadigd product hebt ontvangen en zullen dit probleem dan ook zo snel mogelijk voor je op te lossen. Neem hiervoor contact met ons op.

Het lukt mij niet om een product te monteren.
Wanneer het monteren van een product niet geheel naar wens gaat kan dit zeer frustrerend zijn. Wij willen je graag van dienst zijn en je voorzien van enkele tips rondom de montage. Neem hiervoor contact met ons op.